- Back-ups - In principe is voor een kleinere site, waarvan de data niet constant worden aangepast, een maandelijkse back-up voldoende. Dit betreft back-ups van uw data, componenten en extensies. Bij regelmatige aanpassing van data en interactie via de site met uw klant is een wekelijkse of dagelijkse back-up te adviseren. Wij hebben dagelijkse back-ups van de afgelopen 2 weken. Mocht de site onverhoopt toch gehackt worden, dan hebben wij altijd een actuele back-up achter de hand.
- Updates - Bij elke nieuwe versie en belangrijke update van Joomla en de gebruikte basiscomponenten wordt de site geüpdatet. Belangrijke onderliggende key-componenten worden geüpdate bij een upgrade (taalmodule, formulierenmodule, complexe galerijen e.d.). Wij nemen zelf het initiatief om uw website bij te werken tot de laatste stabiele Joomla-versie.
- Google Analytics - Uitgebreide schriftelijke (bezoek)statistieken van uw site.
- Extra beveiliging - Via een extra beveiligingscomponent bewaken wij u site zo goed mogelijk tegen eventuele hacks.
- Snelheid site verbeteren - Onderzoek wijst bovendien uit dat een webpagina met een laadtijd van meer dan 3 seconden ervoor zorgt dat veel bezoekers afhaken. Zeker in dit digitale tijdperk is de noodzaak om dat te voorkomen groot. Wij zorgen dat deze laadtijd ruim onder de 3 seconden voor een pagina komt. Wij maken een analyse van de snelheid van uw site, brengen deze in kaart en vervolgens verbeteren wij de snelheid van u site aanzienlijk. U ontvangt daar een rapportage van, zodat u ook daadwerkelijk kunt zien wat de verbetering precies inhoudt.
- Support -Dit gaat om ondersteuning op de volgende wijzen:
- support tijdens kantooruren; via mail en eventueel via telefoon;
- support buiten kantooruren: via mail.
- Een gedeelte van deze uren besteden wij aan het up-to-date houden van uw Joomla website.
- Wanneer u in een bepaalde maand uw uren niet gebruikt, kunt u ze doorschuiven naar de volgende maand.
Na 2 maanden vervallen de niet-gebruikte uren.
- De gebruikte uren worden berekend in eenheden van een kwartier.
- Responstijd op mail/telefoon - Op uw vraag of verzoek krijgt u binnen de gestelde periode een reactie met de oplossing of de datum waarop uw verzoek wordt ingepland.
De responstijd is m.u.v. vakantieperioden en onvoorziene omstandigheden (geboorte, overlijden, ziekenhuisopname e.d.).
- Facturatie - De contracten worden vooraf gefactureerd, hebben een contractduur van een jaar, en zijn te allen tijde opzegbaar.